Khamis, 11 Februari 2016

KURTA POLO V NECK - KURTA KANAK - KANAK LELAKI

πŸŽ‰πŸŽ‰KURTA POLO V NECKπŸŽ‰πŸŽ‰ 

Amboi...amboi...amboi.. kecik2 da pandai bergaya.. ni kalau dah besar tak tau la kacak bergaya macam mana ek..hehe.. πŸ˜ƒ haa... nampak tak permainan pakaian ni.. jangan kata kanak2 lelaki tak leh bergaya k...
Ini buktinya... nampak luar biasa ?? Mau.. jom kita tengok yang lain lagi.. tuk bapa pun ada..ibu apatah lagi... Instragram @ adiella82
#AdiellaLovelyHouse
#InspirasiImejIdeal
❤ WhatsApp/ Telegram lebih senang ya 017-7298847 ❤

Page ~> http://www.facebook.com/AdiellaLovelyHouse
FOR PM Plsz klik https://www.facebook.com/messages/AdiellaLovelyHouse (better whatsApp..hehe)


Rabu, 10 Februari 2016

SULAM AURORA SATIN - SATIN VELVET

Apa??? Ada lace asing 😱 panjang pulak tu... wow!!! Banyak leh dipelbagaikan ni... 

πŸ‘‘ Tampil sempurna dengan gaya yang memukau dengan Sulam Aurora Satin. Rekaan kain terus 3.5m bidang 60, jadi boleh buat Baju Kurung ataupun jubah. Lace jahit tersedia di lengan baju dan juga depan baju. Selain daripada itu disertakan lace asing. Lace asing ini boleh diletakkan dipinggang (jika mahu) untuk efek kurus. Ataupun boleh digunakan mengikut kreativiti tampal di tudung ataupun boleh buat tampal baju anak πŸ‘‘

Jom bergaya eksklusif & anggun dengan Sulam Aurora Satin.

πŸ“Œ Nota : kadang kala terdapat perbezaan warna disebabkan pencahayaan kamera

♥ WhatsApp/ Telegram lebih senang ya 017-7298847 ♥

Instragram @ adiella82
#AdiellaLovelyHouse
#InspirasiImejIdeal

Page ~> http://www.facebook.com/AdiellaLovelyHouse



SULAM CEMARA PRADA LACE - PRADA KING

πŸŽ‰πŸŽ‰EDISI KHAS KAIN SULAM PRADA LACEπŸŽ‰πŸŽ‰ 

JOM...ramai2 kita kumpul kawan2 pakat beli kain sulam ni... cun beno nampaknya kain ni...
kualiti memang berkualiti.. kira boleh kata gred yang AAA la πŸ˜€ LACE pulak tu... 
Sangat di cadangkan membeli tuk meraikan hari lebaran yang bakal menjelang dan hari2 istimewa anda...
banyak lagi edisi terkini yang lom sempat di tunjukkan lagi.. tapi jangan ketinggalan membeli yang ada2 ni dulu k πŸ˜„

πŸ“Œ Nota : kadang kala terdapat perbezaan warna disebabkan pencahayaan kamera

♥ WhatsApp/ Telegram lebih senang ya 017-7298847 ♥

Instragram @ adiella82
#AdiellaLovelyHouse
#InspirasiImejIdeal

Page ~> http://www.facebook.com/AdiellaLovelyHouse






Jumaat, 5 Februari 2016

SULAM ARRA PRADA LACE - PRADA KING

πŸŽ‰πŸŽ‰ EDISI KHAS KAIN SULAM PRADA LACE πŸŽ‰πŸŽ‰

JOM...ramai2 kita kumpul kawan2 pakat beli kain sulam ni... cun beno nampaknya kain ni...
kualiti memang berkualiti.. kira boleh kata gred yang AAA la πŸ˜„ LACE pulak tu... 
Sangat di cadangkan membeli tuk meraikan hari lebaran yang bakal menjelang dan hari2 istimewa anda...
banyak lagi edisi terkini yang lom sempat di tunjukkan lagi.. tapi jangan ketinggalan membeli yang ada2 ni dulu k πŸ˜€

πŸ“Œ Nota : kadang kala terdapat perbezaan warna disebabkan pencahayaan kamera

♥ WhatsApp/ Telegram lebih senang ya 017-7298847 ♥

Instragram @ adiella82
#AdiellaLovelyHouse
#InspirasiImejIdeal

Page ~> http://www.facebook.com/AdiellaLovelyHouse